Έληξε χθες η προθεσμία υποβολής αφισών για τον 9ο διεθνή διαγωνισμό "Δέκα εικόνες για την Ιθάκη 2010" και τώρα όλοι οι συμμετέχοντες περιμένουν το πόρισμα της κριτικής επιτροπής.
Τα 3 καλύτερα έργα κερδίζουν χρηματικό βραβείο: 1000€ το πρώτο , 600€ το δεύτερο και 500€ το τρίτο.
Τα 10 καλύτερα έργα θα τυπωθούν σε πανό διαστάσεων 200 x 60cm και θα παρουσιαστούν στην παραλία της Ιθάκης για ολόκληρο το καλοκαίρι, ενώ οι δημιουργοί τους θα φιλοξενηθούν στο νησί το σαββατοκύριακο των εγκαινίων της έκθεσης (Ιούλιος 2010).
Τα 100 καλύτερα έργα θα εκτεθούν στην Ιθάκη και την Αθήνα.
Επίσης θα απονεμηθεί το "The ABSOLUT People’s Choice Award" μετά από ανοιχτή on-line ψηφοφορία και τα βραβεία είναι ένα Apple iPad WiFi 32GB και δύο διανυκτερεύσεις σε ένα Boutique hotel της Αθήνας τον Σεπτέμβριο.
Το θέμα του φετινού διαγωνισμού ήταν: "Ταμπέλες/Labels"
Και φέτος κατατέθηκε συμμετοχή από gmLcreations με υποβολή 2 αφισών.
Η πρώτη είναι:
με την προσέγγιση του γεγονότος ότι στο μοντέρνο κόσμο ο καθένας "φοράει" την ταμπέλα που θέλει και "πλασάρεται" στο κοινωνικό σύνολο και στους συνανθρώπους του.
Η δεύτερη αφίσα είναι:
με μια πιο υλιστική προσέγγιση: πώς σε δυο πανομοιότυπα προϊόντα, μια μικρή ετικέτα (βλ. φίρμα) προκαλεί μια τεράστια διαφορά (βλ. τιμή).
Τα 3 καλύτερα έργα κερδίζουν χρηματικό βραβείο: 1000€ το πρώτο , 600€ το δεύτερο και 500€ το τρίτο.
Τα 10 καλύτερα έργα θα τυπωθούν σε πανό διαστάσεων 200 x 60cm και θα παρουσιαστούν στην παραλία της Ιθάκης για ολόκληρο το καλοκαίρι, ενώ οι δημιουργοί τους θα φιλοξενηθούν στο νησί το σαββατοκύριακο των εγκαινίων της έκθεσης (Ιούλιος 2010).
Τα 100 καλύτερα έργα θα εκτεθούν στην Ιθάκη και την Αθήνα.
Επίσης θα απονεμηθεί το "The ABSOLUT People’s Choice Award" μετά από ανοιχτή on-line ψηφοφορία και τα βραβεία είναι ένα Apple iPad WiFi 32GB και δύο διανυκτερεύσεις σε ένα Boutique hotel της Αθήνας τον Σεπτέμβριο.
Το θέμα του φετινού διαγωνισμού ήταν: "Ταμπέλες/Labels"
Και φέτος κατατέθηκε συμμετοχή από gmLcreations με υποβολή 2 αφισών.
Η πρώτη είναι:
με την προσέγγιση του γεγονότος ότι στο μοντέρνο κόσμο ο καθένας "φοράει" την ταμπέλα που θέλει και "πλασάρεται" στο κοινωνικό σύνολο και στους συνανθρώπους του.
Η δεύτερη αφίσα είναι:
με μια πιο υλιστική προσέγγιση: πώς σε δυο πανομοιότυπα προϊόντα, μια μικρή ετικέτα (βλ. φίρμα) προκαλεί μια τεράστια διαφορά (βλ. τιμή).
Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Ελλάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες και συ...